StatistikaStatistika Facebook GroupFacebook Group Steam GroupSteam Group CS 1.6 [p48]CS 1.6 [p48] Felna.ORG UploadFelna.ORG Upload Game Arena TS3Game Arena TS3
Serbian Street Forum



Share | 
 

 Konfrom Mazde 6

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Bleya
Admin
avatar

Broj poruka : 760
Poeni : 1578
Koliko njih me postuje : 5
Datum upisa : 08.05.2010

PočaljiNaslov: Konfrom Mazde 6   2010-05-22, 07:10


Ta pozicija jeste zadovoljavajuća u ovom trenutku, ali u Mazdi misle da to nije najviše što sa šesticom mogu da dobace pa nam sada predstavljaju male izmene na spoljašnjosti, veće promene u unutrašnjosti, intenzivniji užitak u vožnji i niže prosečne potrošnje goriva.

Bez obzira da li je reč o karavanu, limuzini ili hečbeku, kod Mazde 6 termin facelift shvaćen je doslovno jer su dizajneri zaista podigli sve linije prednjeg dela auta na gore tako da se sada, kao i sve nove Mazde, šestica smeši. Maska hladnjaka najviše doprinosi tom utisku.

Izmenjena hauba u kombinaciji sa naglašenim prednjim i zadnjim krilima dočarava sportski duh auta. Prethodna šestica imala je bi-ksenonska svetla ali ona nisu imala opciju praćenja okretanja upravljača. Prilikom skretanja aktiviralo se pomoćno svetlo koje je obasjavalo slabo osvetljeni deo krivine.

Iako je skuplje rešenje, više mi se dopada opcija sa svetlima koja skreću levo-desno jer prilikom prolaska kroz krivinu imate utisak da obasjavaju tačno onaj deo puta koji vi gledate. Prethodno rešenje je činilo da auto prilikom skretanja izgleda kao da mu je pregorelo jedno svetlo.

Svetla za maglu premeštena su iz regiona donje maske hladnjaka u same uglove prednjih spojlera što sada takođe čini auto sportskijim, posebno kada ga vidite u vašem retrovizoru dok vam se približava sa upaljenim svetlima.

Mazda voli da usavršava sitnice koje će učiniti vozilo efikasnijim a koje kupac ni posle 100 godina vožnje neće primetiti. Sećam se podatka da je unutrašnji retrovizor na novoj Mazdi MX-5 tačno 85 grama lakši nego na prethodnom modelu. Na šestici izmenjeni su deflektori vazduha, na donjoj strani vozila, ispred prednjih točkova i sada su oblika potkovice, nisu više ravni. Ti detalji poboljšavaju aerodinamiku vozila i utiču povoljno na potrošnju goriva.


Drugi primer posvećenosti detaljima su nove felne koje su kilogram lakše od prethodnih što smanjuje masu vozila ukupno za 4 kilograma. U prtljažniku se nalazi sistem za krpljenje gume tako da nema rezervnog točka.

Zadnja svetla takođe su redizajnirana ali pored malo drugačijeg oblika, ključna stvar je funkcija brzog paljenja i gašenja prilikom naglog kočenja kako bi vozači iza vas na vreme primetili da se na putu nešto nepredviđeno dešava. Sistem registruje ekstremno pojačanu zaustavnu silu i tek tada aktivira svetla.

Mislim da sam prvi put sličnu stvar video tokom devedesetih godina na Peugeotu 406 Coupe ali kod njega su se sva četiri žmigavca palila svaki put kada biste počeli malo oštrije da kočite tokom brze vožnje.

Sva vrata imaju veliki ugao otvaranja tako da možete i komotno ući u auto ali i ubaciti tovar.

Dopada mi se način na koji vozač sedi u Mazdi 6 – relativno nisko sa komotno ispruženim nogama dok je upravljač moguće izvući prema sebi kako bi vam ruke bile blago savijene u laktovima. Ručica menjača nalazi se bliže levoj polovini konzole dok je ručna kočnica bliža desnoj strani.




B92 Automobili Aktuelno

prethodna strana 1 od 40 sledeca idi na stranu

21. maj 2010.
Prva vožnja: Mazda 6 Facelift

Mazda 6 u srednjoj klasi ima 25 konkurenata a kako sam saznao na evropskoj prezentaciji u Španiji, sa aktuelnim modelom drži sigurno 6. mesto na tržištu.

Tekst i foto: Nemanja Pantelić

Ta pozicija jeste zadovoljavajuća u ovom trenutku, ali u Mazdi misle da to nije najviše što sa šesticom mogu da dobace pa nam sada predstavljaju male izmene na spoljašnjosti, veće promene u unutrašnjosti, intenzivniji užitak u vožnji i niže prosečne potrošnje goriva.

Bez obzira da li je reč o karavanu, limuzini ili hečbeku, kod Mazde 6 termin facelift shvaćen je doslovno jer su dizajneri zaista podigli sve linije prednjeg dela auta na gore tako da se sada, kao i sve nove Mazde, šestica smeši. Maska hladnjaka najviše doprinosi tom utisku.

Izmenjena hauba u kombinaciji sa naglašenim prednjim i zadnjim krilima dočarava sportski duh auta. Prethodna šestica imala je bi-ksenonska svetla ali ona nisu imala opciju praćenja okretanja upravljača. Prilikom skretanja aktiviralo se pomoćno svetlo koje je obasjavalo slabo osvetljeni deo krivine.

Iako je skuplje rešenje, više mi se dopada opcija sa svetlima koja skreću levo-desno jer prilikom prolaska kroz krivinu imate utisak da obasjavaju tačno onaj deo puta koji vi gledate. Prethodno rešenje je činilo da auto prilikom skretanja izgleda kao da mu je pregorelo jedno svetlo.
dužina: 4, 75m; širina: 1, 79m; visina: 1, 44m; težina u zavisnosti od paketa opreme: 1370 - 1510kg (limuzina i hečbek)
dužina: 4, 75m; širina: 1, 79m; visina: 1, 44m; težina u zavisnosti od paketa opreme: 1370 - 1510kg (limuzina i hečbek)

Svetla za maglu premeštena su iz regiona donje maske hladnjaka u same uglove prednjih spojlera što sada takođe čini auto sportskijim, posebno kada ga vidite u vašem retrovizoru dok vam se približava sa upaljenim svetlima.

Mazda voli da usavršava sitnice koje će učiniti vozilo efikasnijim a koje kupac ni posle 100 godina vožnje neće primetiti. Sećam se podatka da je unutrašnji retrovizor na novoj Mazdi MX-5 tačno 85 grama lakši nego na prethodnom modelu. Na šestici izmenjeni su deflektori vazduha, na donjoj strani vozila, ispred prednjih točkova i sada su oblika potkovice, nisu više ravni. Ti detalji poboljšavaju aerodinamiku vozila i utiču povoljno na potrošnju goriva.
dužina: 4, 78m; širina: 1, 79m; visina: 1, 49m; težina u zavisnosti od paketa opreme: 1425 - 1575kg (karavan)
dužina: 4, 78m; širina: 1, 79m; visina: 1, 49m; težina u zavisnosti od paketa opreme: 1425 - 1575kg (karavan)

Drugi primer posvećenosti detaljima su nove felne koje su kilogram lakše od prethodnih što smanjuje masu vozila ukupno za 4 kilograma. U prtljažniku se nalazi sistem za krpljenje gume tako da nema rezervnog točka.

Zadnja svetla takođe su redizajnirana ali pored malo drugačijeg oblika, ključna stvar je funkcija brzog paljenja i gašenja prilikom naglog kočenja kako bi vozači iza vas na vreme primetili da se na putu nešto nepredviđeno dešava. Sistem registruje ekstremno pojačanu zaustavnu silu i tek tada aktivira svetla.
Mazda 6 limuzina. Po prodaji, limuzina zauzima treće mesto iza hečbeka i karavana
Mazda 6 limuzina. Po prodaji, limuzina zauzima treće mesto iza hečbeka i karavana

Mislim da sam prvi put sličnu stvar video tokom devedesetih godina na Peugeotu 406 Coupe ali kod njega su se sva četiri žmigavca palila svaki put kada biste počeli malo oštrije da kočite tokom brze vožnje.
Nova koža na sedištima
Nova koža na sedištima

Sva vrata imaju veliki ugao otvaranja tako da možete i komotno ući u auto ali i ubaciti tovar.

Dopada mi se način na koji vozač sedi u Mazdi 6 – relativno nisko sa komotno ispruženim nogama dok je upravljač moguće izvući prema sebi kako bi vam ruke bile blago savijene u laktovima. Ručica menjača nalazi se bliže levoj polovini konzole dok je ručna kočnica bliža desnoj strani.

Pored ručne kočnice nalaze se, skriveni ispod poklopca, držači za čaše.

Redizajnirana je i instrument tabla koja još uvek sadrži one duguljaste, valjkaste dugmiće za resetovanje kilometraže i podešavanje jačine osvetljenja instrumenata.

Komande smeštene na upravljaču pojednostavljene su u odnosu na prošli model. Ranije je bila potrebna ozbiljna praksa da biste uspeli preko upravljača da podesite sve tačno onako kako ste želeli.

Jedno dugme imalo je nekoliko funkcija a informacija o tome šta tačno radite ispisivala se u obliku crtice ispod aktivnog polja na centralnom displeju.

Mazda je jedan od retkih automobila preko čijeg se upravljača može podešavati i klima uređaj.

Mislim da sam to video još samo kod Toyote Prius (ako me sećanje ne vara). Displej se nalazi na vrhu centralne konzole, u vidnom polju, kako vozač ne bi morao da skida previše pogled sa puta prilikom čitanja informacija.

Vozač sve vreme udobno sedi i veoma malo pokreće ruke prilikom okretanja upravljača a auto za to vreme sprovodi ozbiljne promene pravca.

Srpski vozači i flotni menadžeri sigurno će uzeti zapreminu dizel motora kao zamerku ovom autu.

Njegova zapremina 2,2 l visoko se oporezuje, dok je snaga koju ostvaruje ista kao kod evropske konkurencije koja koristi motore zapremine cca 1997 kubika.

Raspon snaga je od 129KS preko 163KS do 180KS. Tehnička novina kod dizel motora je manja turbina koje se lakše vrti i pomaže većem obrtnom momentu pri nižim obrtajima.
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://serbian-street.guildealliance.com
 
Konfrom Mazde 6
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Serbian Street Forum :: » Kanta :: Zabava :: Vesti sveta-
Skoči na: